משרד מנהל חשבונות בכיר – דניאל בן שלמה


דניאל בן שלמה מנהל חשבונות בכיר המתמחה במגזר הפרטי , העסקי והמוניציפאלי
המשרד בעל אוריינטציה עסקית וכלכלית ומעניק מטריית שירותים מקיפה המותאמת לצרכי הלקוח ולמידותיו, בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים


תפיסה עסקית ושירותית

מתן ערך מוסף משמעותי למימוש הפוטנציאל העסקי ויצירת פריצת דרך עבור לקוחותינו, באמצעות שירות מקצועי, התאמה אישית ובניית יחסים ארוכי טווח.
בנוסף, מתן שקט ללקוח בהתנהלות הנדרשת מול רשויות המס, הביטוח הלאומי ורשויות נוספות.
ליווי עסקי של הלקוח בכל שלבי הבנייה והניהול השוטף של העסק.

כל לקוח מטופל אישית

כל לקוח, קטן כגדול, מטופל אישית כאשר מטרת העל של המשרד היא ללכת יד ביד עם לקוחותינו ולהצמיח את עסקיהם



דניאל בן שלמה

דניאל בן שלמה הינו מנהל חשבונות בכיר ונחשב לאחד המומחים בתחומו כמי שפעילותו המקצועית חולשת על כארבעה עשורים.  המשרד בראשותו מספק מגוון שירותים בתחום הנהלת החשבונות ללקוחות המנהלים עסקים בכל סדרי הגודל- עוסק פטור, עוסק מורשה, חברות ועמותות. ומתמחה במגזר העסקי, הפרטי והמוניציפלי. במהלך השנים סייע בן שלמה למאות עסקים בהקמה, ייעוץ והטמעת מערכות הנהלת חשבונות בעסקים.

 

משרדנו הוקם בשנת 2001 על ידי בן שלמה שעשה את ראשית דרכו בשנת 1981 במשרד רואי החשבון ישראל גרבר בתל אביב, שם התמחה במקצוע על כל היבטיו – לקוחות עצמאיים וחברות, הנהח״ש חד צידית וכפולה ולאחר שלמד את רזי המקצוע המשיך למשרדים גדולים נוספים.

בין השנים 1984 ועד 2001 עבד בן שלמה במשרדי רואי חשבון גדולים וידועים ובחברות מסחריות מרובות עובדים, דבר שאפשר לו להתמקצע בעבודת הנהלת החשבונות על בוריה מהפן החשבונאי ומתוך ראייה עסקית. במסגרת העבודה, התמחה בן שלמה בהיבטים שונים של תחום החשבונאות והתנסה במגוון תחומי עיסוק של בעלי מקצועות חופשיים. כיום, לאחר שנים רבות במקצוע, הוא נחשב לבעל ניסיון עשיר, ידע רב וראייה מרחבית כשכל אלה באים לידי ביטוי בעבודת חשבות איכותית אותה הוא מעניק ללקוחותיו, מתוך מטרה לעזור לעסקים לצמוח באופן נכון ויעיל, הן על ידי ניהול נכון של הספרים והן על ידי הכוונה עסקית.    

 

משרדנו פועל מתוך הקפדה על איכות, שקיפות, יושרה ואתיקה מקצועית בדגש על רמת מקצועיות גבוהה ומתן שירות אישי ללקוחותינו. אנו מאמינים שניהול נכון ויעיל של חשבונות העסק ובקיאות בחוקי המס יכולים לחסוך לעסק שלכם אלפי שקלים בכל שנה – תשלומים כפולים לספקים, חובות ישנים, טעויות הפקדה, פירעון שיקים וטעויות כספיות שונות, את כל אלה תוכלו למנוע בניהול נכון ומקצועי של הנהלת החשבונות.   

 

שיטת העבודה של משרדנו מתמקדת במספר היבטים:

  • ליווי וייעוץ בפתיחת עסק חדש
  • הדרכה וסיוע לעוסק זעיר או פטור
  • ניהול שוטף של מערכת הנהלת החשבונות לכל סוגי העסקים
  • שידור דוחות מקוונים לרשות המיסים בישראל ולמוסד לביטוח לאומי
  • סיוע בבניה וניהול של תזרים מזומנים
  • הכנת דו״ח תזרים מזומנים והעברתו להנהלת העסק
  • עבודת גמר בספרי העסק והעברתו לרואה חשבון לעריכת דוחות כספיים או דוח אישי
  • חיסול פיגורים בספרי החברה
  • התכתבויות מקצועיות עם רשויות המס והמוסד לביטוח לאומי
  • הכנת דו״ח 856 בסוף שנה
  • ניכויים במקור והעברתם לרשות המיסים כולל דו״ח 856 בסוף שנה
  • עריכת ביקורת חשבונות והכנת דוחות כספיים לחברות.
  • סיוע בגיוס הלואות בערבות המדינה ללא פגישה במסגרת האשראי הקיימת לעסק.